Saturday, December 30, 2023

Suzuki V-Strom 650 DL

Når vi fikk førstemann mens vi bodde i Oslo og han skulle begynne i barnehage ble det umulig å ikke ha 2 biler og den kjekke Honda 250 Scooteren ble solgt til fordel for en Berlingo varebil...

Når vi i 2005 flyttet til Stord fikk jeg jobb på Bømlo, på den tiden var det kostbart å kjøre over broene (trekantsambandet) og ny sykkel ble kjøpt inn, denne gangen en ekte MC, Suzuki V-strom 650. Dette er jo en mannsalder siden nå, men jeg husker fra den sykkelen at den var veeeldig sprek, men jeg ble aldri helt venner på V-Stromen. Jeg tror mye av grunnen til det er at den har ett høyt tyngepunkt og jeg kjørte over broene på Stord i all slags vinder og jeg husker jeg grudde meg i mye vind da jeg syns sykkelen var vanskelig å håndterer ved sterk sidevind. Nå er ikke det gøy på noen sykler, men den jeg har nå er mye bedre på dette som eksemepl



 

No comments:

Post a Comment

Sesongstart med oppgraderinger!

Den 21. februar, litt over 3 mnd sidan sykkelen var satt i garasjen (7. nov 23), fekk eg årets første tur. Ekstra spennande sidan eg berre f...