Saturday, December 30, 2023

Honda 250 Jazz


Min motorsykkel-karriere startet med denne sykkelen. Lappen ble tatt for å transportere meg raskere i Oslo trafikken etter at vi flyttet utenfor Asker og jobben min var på Skøyen. Det er mange år siden nå, men jeg husker jeg var veldig fornøyd med denne scooteren. Den gikk også godt og foruten transportoppdragene var jeg blant annet på tur både til Kristiansand og Luster i Sogn med den. Fin marsjfart på motorveien var 110-115 km/t så dette var ingen sinke...

Det er nok denne sykkelen som gjør at jeg er litt svak for Honda den dag i dag. Denne sykkelen ble kjøpt som nesten ny for 45.000 og solgt igjen etter noen år for rundt 40.000...

No comments:

Post a Comment

Sesongstart med oppgraderinger!

Den 21. februar, litt over 3 mnd sidan sykkelen var satt i garasjen (7. nov 23), fekk eg årets første tur. Ekstra spennande sidan eg berre f...