Saturday, December 30, 2023

Honda CB500X

 


Etter V-Stromen gikk det nesten 15 år før jeg igjen satte meg på en MC. Seiling har vært min store lidenskap og verken tid eller penger har gjort at MC har stått høyt på lista før eldstemann skulle ta lett lappen. Da ble denne Hondaen kjøpt inn som lett brukt. Tidligere eier kjørt 800 km før han trynte. Sykkelen ble fikset og fungert 100% i mitt eie som ble kort. Når poden fikk lappen er det vel riktig å si at det var ett press på å få solgt sykkelen. Jeg fikk pengene igjen og var fornøyd. Sykkelen var kjempekjekk, men det var igjen noe som ikke var 100% for meg, kan ikke si at det står klart for meg hva det var heller… 

No comments:

Post a Comment

Sesongstart med oppgraderinger!

Den 21. februar, litt over 3 mnd sidan sykkelen var satt i garasjen (7. nov 23), fekk eg årets første tur. Ekstra spennande sidan eg berre f...