Dekkene på sykkelen hadde godt mønster, men var blitt kantete så eg kjøpte nye på tilbud hos MCOslo for lenge sidan.
Litt seint med bestilling av bytte gjorde at eg måtte levere inn hjulene skulle eg få det gjort før ferien. Eit bra tidspunkt å lære litt mekking på sykkelen mao.
Eg tok først av bakdekket, leverte det inn på onsdag, det er ikkje lett å ta av begge samtidig, i alle fall syns eg det vart riskikofylt. Onsdag kveld vart det 325 km til Seljestad tur-retur med nytt bakdekk og gammalt framdekk. Nesten heilt ny sykkel, mykje meir svingvillig, eg hadde ikkje trudd det skulle bli så stor forskjell.
Torsdag morgon skrudde eg av framdekket og fekk det lagt om også, laurdag var det tid for rens av alle kaliptere samt bytte av bremseklosser bak. Greit å få dette gjort, alle stempel virkar fine.
Dette er ein lett jobb og går fint så lenge èin er nøye og passar på at èin ikkje gjer dumme ting som feil moment og ikkje minst gløymer splintra som held ting på plass. Det har vore saker der sliten bak fall ut og låste bakdekket. Det er full krise sjølvsagt.
Alt bra bra til prøvetur lørdag kveld, eg merka med èin gong at me nytt framdell var det meir ubalanse. Den var så smooth til Seljesrad og no var den plutselig ikkje kjekk å kjøre… Trippelsjekka at eg hadde gjort alt riktig.
Èin kan kjøre med den slik, men det er ikkje kjekt. Kjørte eit par mil før eg snudde og kjørte heim igjen.
Eg tok ta av framhjulet igjen, då må begge kaliptere av, uten dei rullar hjulet veldig lett og dermed lett å måle opp hjulet er i balanse på opp og ned og sideveis. Hjulet har fleire millimeter avvik på opp og ned samt litt sideveis, det må vere montering sidan det var bra med det gamle dekket så no er det tilbake til Motorsyklisten på mandag så får me sjå.
Det kan vere feil i dekk, det har eg opplevd på heilt nye 2 bilar før, men dette burde dei sett på avbalanseringa, men me får sjå no, Det må fiksast om det så må nytt dekk på, eg er svært nøye på slikt…
No comments:
Post a Comment