Saturday, December 30, 2023

Fantic 125





Når eldstemann fikk lov til å ta lappen var det selvsagt nytteløst å prøve å stoppe yngstemann. Vi er veldig klar over faren det er å kjøre MC så det er ett dilemma for disse karene der dette er det viktigste i hele verden og nesten alle kompisene har lett-lappen selv...

Vel, i skrivende stund har yngstmann også fått lappen og kjøpt en ny Fantic 125. Den er nå 1 år gml da vi har lærtkjørt mye og jeg har begynt å få et hatforhold til Fanticen, det er en flott sykkel, men det har vært mye feil. MB Racking i Stavanger har vært flinke til å fikse, men det er MYE styr å få sykkel ned dit og så hentet når en bor på Stord, det er vel derfor jeg irriterer meg så over denne sykkelen.

Den er på ingen komfortable, men det er dette ungdommene vil ha. Uansett hvor vi stopper så er det en pode på 12-14 år som vil se på sykkelen. Jeg har i perioden kjørt KTM 390 Adventur og bare en eneste gang var det en voksen som ville se på min sykkel, hahaha... Så noe er det altså med Fantic...

No comments:

Post a Comment

Sesongstart med oppgraderinger!

Den 21. februar, litt over 3 mnd sidan sykkelen var satt i garasjen (7. nov 23), fekk eg årets første tur. Ekstra spennande sidan eg berre f...